Què és un SÍNODE? Quan se celebra? Com hi participem? Alumnes de l'Escola Pia ens ho expliquen tot aquí:… 13 de desembre de 2017 - 11:31

Hort

• On 30 de març de 2016
  • hort i animals

El taller ‘descobrim’, ens porta habitualment al nostre hort. Allà, amb la col·laboració de l’avi Àngel, aprenem tot allò que hem de fer per a plantar-hi qualsevol verdura, com conservar-la i com estirar-la quan arriba l’hora. Així, hi hem plantat bledes, bròquils, enciams, escaroles, cebes, patates, tomates, cols… I tot acabarà sent de consum propi! És a dir, que són els mateixos alumnes els qui acabaran emportant-se a casa aquelles verdures que prèviament han plantat, regat, cuidat i arrencat.

Per descomptat que aquest taller, també serveix per inculcar-los la importància d’una dieta sana, així com el respecte pel medi ambient. A més, ens serveix per aprendre a reciclar. Un clar exemple en són totes les fulles exteriors de les cols, els bròquils o els enciams, que nosaltres no aprofitaríem i que sí que ho fan els nostres conills i gallines, que sempre tenen el dinar i el sopar assegurats.

blog-3-7-hort-1blog-3-7-hort-3blog-3-7-hort-2blog-3-7-hort-7blog-3-7-hort-5blog-3-7-hort-6blog-3-7-hort-4