Cursos PFI

Auxiliar de perruqueria i estètica

Aquests estudis capaciten per dur a terme tasques bàsiques de neteja, canvis de forma i color dels cabells, així com tècniques bàsiques de maquillatge i manicura, atenent el client o la clienta i preparant els equips, materials i àrees de treball.

Es combina la formació amb l’atenció al públic. Escola Pia subscriu convenis de col·laboració amb empreses del sector.

A partir del curs 23/24, el perfil professional ‘Auxiliar de perruqueria i estètica (IP03)‘ substitueix el perfil ‘Auxiliar en imatge personal: perruqueria i estètica (IP01).

Els canvis afecten únicament els mòduls de formació professional específica, que passaran a ser:

• Mòduls de formació professional (entre 615 i 665 hores)
    •  Preparació de l’Entorn Professional
    •  Rentat i Canvis de Forma del Cabell
    •  Canvi de Color del Cabell
    •  Estètica de mans i maquillatge social (antic Serveis Auxiliars d’Estètica)
    •  Fonaments de màrqueting i venda en imatge personal (antic Atenció al Client)
    • Tallada recta bàsica – NOU!
    • Estilisme masculí bàsic – NOU!
    •  Projecte Integrat
    •  Formació Bàsica en Prevenció de Riscos Laborals
    •  Formació Pràctica en Empreses (mínim 180 hores)

Mòduls de formació general (entre 295 i 345 hores)

•  Estratègies i Eines de Comunicació
    •  Entorn Social i Territorial
    •  Estratègies i Eines Matemàtiques
    •  Incorporació al Món Professional

Tutoria, seguiment i orientació personalitzada (40 hores)

Inclou:

– Qualificació professional completa: IMP022_1: Serveis auxiliars de perruqueria
    – Qualificació professional incompleta: IMP118_1: Serveis auxiliars d’estètica
    – Obtenció del certificat de professionalitat IMPQ0108 Serveis auxiliars de perruqueria, que emet l’Administració laboral.

– Qualificació professional incompleta: IMP118_1: Serveis auxiliars d’estètica
9.00 a 12.00 i 12.30 a 14.30
Els horaris es veuran modificats durant el període de formació en centres de treball (pràctiques en empresa).

Auxiliar de pastisseria i forneria

Ofereix formació d’auxiliar en operacions bàsiques de pastisseria i de fleca. L’alumnat pot practicar amb diversos càterings i accions de cara al públic.

• Mòduls de formació professional (entre 615 i 665 hores)
    • Processos Bàsics de Pastisseria
    • Operacions Bàsiques de Forneria
    • Atenció al Client i Dispensació en Pastisseria i Forneria
    • Projecte Integrat
    • Formació Bàsica en Prevenció de Riscos Laborals
    • Formació Pràctica en Empreses (mínim 180 hores)

Mòduls de formació general (entre 295 i 345 hores)

• Estratègies i Eines de Comunicació
    • Entorn Social i Territorial
    • Estratègies i Eines Matemàtiques
    • Incorporació al Món Professional

Tutoria, seguiment i orientació personalitzada (40 hores)

Inclou:

– Qualificació professional completa: HOT414_1: Operacions bàsiques de pastisseria

– Obtenció del certificat de professionalitat HOTR0109 Operacions bàsiques de pastisseria, que emet l’Administració laboral.

9.00 a 12.00 i 12.30 a 14.30 // 10.00 a 12.00 i 12.30 a 15.30 (segons el grup assignat)