RT : 🖌: “Vaig pintar a l’escola el que pinto al carrer”. Dibuixos amb denúncia social a 👇 https://t…24 de març de 2017 - 13:23

PFI CURS 2016-2017

Auxiliar d’imatge personal: perruqueria i estètica
Local de l’Avinguda Francesc Macià, 57 baixos
De 8:15 del matí a les 14:15 del migdia

Auxiliar de pastisseria i de fleca
Matins de 10 a 13 al local de l’Avinguda Francesc Macià, 57 baixos
Tardes de 14:30 a 19 al CIFO-Salt

Auxiliar de fontaneria, calefacció i climatització
Matins de 10 a 13 al local de l’Avinguda Francesc Macià, 57 baixos
Tardes de 14:30 a 19 al CIFO-Salt

Cicles Formatius

Noves oportunitats

Els Programes de formació i inserció són cursos post-obligatoris que s’adrecen als joves que tenen com a mínim 16 anys d’edat i com a màxim 21 en l’any d’inici del programa, que han deixat l’educació secundària obligatòria sense obtenir-ne el títol i que, en el moment d’iniciar els programes, no segueixen estudis en el sistema educatiu ni participen en altres accions de formació.

Amb la realització dels PFI els alumnes prenen contacte amb el món laboral a través de la formació en centres de treball, i alguns d’ells tenen la possibilitat d’establir algun tipus de contracte amb l’empresa que els ha acollit en període de pràctiques.

A través del PFI l’alumne pot adquirir un ensenyament professionalitzador que li permetrà tenir un coneixement real del món del treball a través de l’aprenentatge al centre i de les pràctiques en empreses. A més, els PFI preparen l’alumnat per la Prova d’Accés als Cicles Formatius de Grau Mitjà, fet que els pot tornar a situar a l’ensenyament reglat.

Diari PFI

PFI

El nostre lloc per ensenyar-vos com funciona el nostre dia a dia, què fem, com ho fem i tot allò que aprenem.

Amb la subvenció de:

pfi-logo-gencat      logotip-pfi_Iniciativaocupaciojuvenil1

Aquest curs té com objectiu la inserció laboral i/o educativa dels alumnes
El Fons Social Europeu cofinança el 91,89% del cost del curs

logo-Applus-1_iso9001_2tintas-FNR

Amb el suport de:

logo_salt

Logolacaixa-obrasocial

Programes de Formació i Inserció

Adreçat a joves entre 16 i 21 anys que no hagin graduat l’ESO

Durada: un curs acadèmic

Currículum formatiu

1. Mòduls de formació professional: 470 hores
  2. Formació en centres de treball: 180 hores
  3. Mòduls de formació general: 310 hores
  4. Tutoria: 40 hores

Orientació personal i professional

Titulació

• Títol d’auxiliar en l’especialitat
  • Certificat de Professionalitat oficial de la Generalitat de Catalunya

Accés a un Cicle Formatiu de Grau Mitjà

• Preparació per a la Prova d’Accés
  • El 20% de la nota del PFI se suma a la nota de la prova sempre i quan aquesta sigui superior a 4

Aquests programes es configuren com a cursos formatius que han de permetre als joves reintroduir-se en el sistema educatiu per prosseguir estudis de formació professional.

I faciliten, també, l’aprenentatge imprescindible per accedir al mercat de treball amb millors possibilitats d’obtenir una ocupació qualificada i duradora.