ENS DESPEDIM GRAVANT!

• On 28 de juny de 2021

El temps passa i a l’escola també es van tancant etapes… Tot i que ens fa molta pena, per fi podem donar per acabada la primera promoció de 6è de l’Escola Pia de Salt!

Per acomiadar-se de l’escola i endur-se un record d’aquest bonic moment, els mateixos alumnes de 6è van decidir que farien un videoclip a partir de la feina feta a educació física i música.

Van decidir agafar la cançó “The World’s Greatest” de R. Kelly, i li van canviar la lletra per adaptar-la en aquest moment tan especial que estaven vivint i que volien deixar plasmat.

I el millor de tot és que aquesta activitat es va poder realitzar d’una manera més professional gràcies a l’àrea de música. Els i les alumnes de 6è van comptar amb un micro de gravació professional, uns auriculars semioberts perfectes per endinsar-se al món de la gravació i, per últim, un programa informàtic especial per fer aquestes coses.

Elles i ells van decidir què fer com a record d’aquest moment únic i històric. I nosaltres els vam sorprendre amb aquesta sorpresa tan especial de poder gravar d’una manera més professional la seva cançó escollida.

El resultat, mostrat a la festa de graduació, va ser un videoclip molt especial i emocional, amb una lletra plena d’empenta i energia per continuar aquest camí que tanca aquesta porta de l’escola primària.

Kayaquistes… des de l’àrea de música, igual que des de tota l’escola, us volem desitjar la millor sort i felicitat en aquest camí que ara començareu a l’institut. Recordeu que per nosaltres, sempre sereu els de 6è, la primera promoció a acabar la primària a l’Escola Pia de Salt. Com diu la vostra cançó, ho heu fet, ja sou els de 6è!

Una abraçada enorme, bonics i boniques. Us trobarem a faltar!