Preinscripció i matrícula

PORTES OBERTES 2024

· Infantil i primària: 18 de febrer de 2024 a les 10:30

· Secundària: 18 de febrer de 2024 a les 16:00

Per a qualsevol consulta, pots contactar-nos a salt@escolapia.cat

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Educació infantil de segon cicle i educació primària

· Presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de març de 2024

Educació secundària obligatòria

· Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març de 2024

· El procés de preinscripció serà totalment telemàtic, per la qual cosa no caldrà desplaçar-se ni lliurar cap documentació en paper. La podreu fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint al web preinscripcio.gencat.cat

· Cal que el pare, la mare o el tutor o tutora legal que faci el tràmit tingui una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil. Si no es pot obtenir una identificació digital, s’ha d’utilitzar la sol·licitud en suport informàtic, en què caldrà adjuntar la documentació identificativa de la persona sol·licitant per motius de seguretat.

MÉS INFORMACIÓ

· Si necessites ajuda, no dubtis en contactar amb l’escola (972 24 99 93).

· Si encara tens dubtes o vols ampliar la informació, clica en aquests enllaços:

DOCUMENTS DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

· Oferta inicial de places

📍 Llista barem provisional – NOU!!!

· Llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions (pendent de publicació)

· Llista ordenada definitiva (pendent de publicació)

· Oferta final de places (pendent de publicació)

· Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició (pendent de publicació)

· Alumnes preinscrits al centre (pendent de publicació)

· Llista d’espera (pendent de publicació)

· Llista d’alumnes matriculats (pendent de publicació)

PREINSCRIPCIÓ 2024/2025

· Període de presentació de sol·licituds: del 2 al 9 de maig de 2024, ambdós inclosos.

EL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ ROMANDRÀ OBERT MÉS TEMPS 😉

1r PAS) PREPARA LA DOCUMENTACIÓ! Aquí tens la llista del que necessitaràs

2n PAS) PREINSCRIU-TE!

· Entrevistes d’orientació i valoració de l’adequació del programa a la situació, els interessos, motivació

i aptituds de l’alumne/a així com a la seva manca d’experiència laboral: del 2 al 23 de maig de 2024.

· Publicació de les relacions d’alumnes admesos: 11 de juny de 2024:

– Llista admesos a PFI Auxiliar de forneria i pastisseria – publicació l’11/06/2024

– Llista admesos a PFI Auxiliar de perruqueria i estètica – publicació l’11/06/2024

· Període d’acceptació de la plaça i presentació de documentació pendent: del 13 de juny al 7 de juliol de 2024.

· Matrícula: del 2 al 6 de setembre de 2024.

IMPORTANT: La preinscripció per als PFI que ofereix l’escola Pia de Salt s’ha de fer directament des d’aquesta pàgina.
En cas que també volguéssiu fer la preinscripció en algun PFI de centre públic, també hauríeu de fer la preinscripció que trobareu a la web del Departament d’Educació. Es tracta de dos processos completament independents.😉

Podeu contactar amb PFI  mitjançant les següents vies:

· 972 66 43 56 / 972 24 99 93

· pfi@salt.epiaedu.cat