Escola Pia Catalunya

Arrelada al nostre país d’ençà del 1683.

És una entitat formada per dones i homes, laics i religiosos, que compartim valors i actituds.

Escola Pia

Vint escoles, més de 20.000 alumnes i 2.500 professionals, entre educadores, educadors i personal de suport.

Escoles

Alumnes

Professionals

Alt Text

Escola Pia Catalunya

És una entitat pionera, integradora i compromesa amb el canvi social, a partir d’uns valors arrelats en la nostra manera d’entendre la formació i l’educació de les persones.

La nostra missió és educar els infants i joves i ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d’un món més just, sostenible i en pau.

Com ho fem

Treballem els aspectes emocionals, de dimensió interior i les habilitats socials, dins i fora de l’aula, per millorar la convivència i un clima d’escola harmònic i serè. Aquest treball s’integra en totes les àrees i amb la participació de tota la comunitat educativa.

Promovem un model obert, que permet treballar en xarxa i que afavoreix l’adaptació a la diversitat i a les necessitats educatives de l’entorn. Per aquest motiu prioritzem el treball per competències, l’ús de metodologies interdisciplinàries i globalitzadores, i el treball cooperatiu per potenciar el nostre caràcter inclusiu.

Alt Text

Visita la web de l’Escola Pia Catalunya: http://www.escolapia.cat/

Vols saber-ne més de l'Escola Pia?