Els mitjans de comunicació ens visiten !

• On 15 de gener de 2017

Darrerament, els mitjans de comunicació ens han visitat per un parell  de motius que ens fan molta il·lusió.

Un és el fet d’iniciar un nou espai formatiu dels PFI, al carrer Francesc Macià de Salt, on hi haurà els alumnes de pastisseria i fleca, de climatització i de perruqueria i estètica realitzant part de la seva formació. A més, la perruqueria començarà a portar a terme el seu projecte al barri i a la vila.

Per altra banda, enguany, tenim una nova mestra, la Rumba, que  ajuda a tots els alumnes a respectar als animals i també a saber fer algunes feines. Això ha creat molta curiositat a molta gent i per aquest motiu hem rebut moltes visites dels mitjans.

Moltes gràcies als periodistes i professionals de : El Punt Avui, el Diari de Girona, La Vanguardia, Diari Ara, TV3, TV1, TV Girona, RAC1, La Ser…2017-02-06 18.05.51 (1)