RT : Avui celebrem el 18è aniversari de la constitució de . Felicitats per tants anys seguint amb aquesta gran…13 de desembre de 2018 - 12:36

Engeguem ambients de lliure circulació!!!

• On 7 d'octubre de 2016

Els ambients són entorns estimulants on els infants es poden moure lliurement, escollir i desenvolupar-se d’una forma natural en relació als seus interessos i motivacions. Són espais que respecten la diversitat, que tenen en compte en tot moment el ritme individual de cada infant. Els nens i les nenes són els protagonistes principals que interactuen amb els materials, circulen pels espais i duen a terme les seves activitats. El docent observa, guia, proposa, estimula i acompanya als infants.

Aquests espais s’obren quatre tardes a la setmana (de dilluns a dijous) i els alumnes hi circulen lliurement. Enguany obrim l’ambient de manetes, art, construccions, joc simbòlic i ciències.

D’aquesta manera, es pretén fomentar l’autonomia, el respecte, el benestar, la descoberta, l’experimentació, la creativitat, el joc, la participació i el treball en equip, …

image1 (2)image1image2 (2)image2image3 (2)image3image4 (1)image4image6image7