Què és un SÍNODE? Quan se celebra? Com hi participem? Alumnes de l'Escola Pia ens ho expliquen tot aquí:… 13 de desembre de 2017 - 11:31

Plantem les noves verdures al nostre hort

• On 28 d'abril de 2016
  • hort i animals

Aquests dies estem molt enfeinats al nostre hort, plantant les verdures de temporada. Així, i si la collita és bona, abans d’acabar el curs, podrem endur-nos a casa tomàquets, pebrots, patates, carbassons, enciams, albergínies… Al taller ‘Descobrim’ i amb l’ajuda de l’avi Àngel, hem conegut tot el que hem de fer en el procés de plantació de les verdures. Com podeu veure en les fotografies, els mateixos nens s’han encarregat de plantar i regar les verdures. Uns pagesos de primera!