Quina visita!

• On 15 d'abril de 2016
  • hort i animals

Hem tingut una visita ben especial: ja feia tota la setmana que esperàvem el moment. Després del pati ha arribat la Irene, una veterinària que ha vingut a revisar la salut de les nostres gallines i conills porquins. Ens ha dit que es troben perfectament i ens ha felicitat per cuidar-los tan i tan bé.

A més, ens ha explicat quants anys viuen les gallines i els conills porquins, què necessiten per estar contents i trobar-se bé, com es relacionen entre ells, i un munt de coses més. Hem après i recordat paraules noves com ovípar, mamífer, rosegador, au, … I ens ha ensenyat a reconèixer si un conill porquí és mascle o femella.

La Irene també ens ha deixat escoltar el batec del cor dels conills porquins amb el seu fonendoscopi. Va molt i molt ràpid, molt més que el nostre.

Entre tots hem fet un cens dels conills porquins i els hi hem posat nom a tots, tenim 5 femelles ( 3 estan embarassades!) i 6 mascles. Ara haurem d’estar atents al dia que pareixin i anotar-los al cens de l’escola els nous habitants del galliner.

Realment, hem fet molta feina aquest matí!