Diumenge? Tots els Marrecs a Bescanó!

• On 14 de març de 2016

Diumenge a la tarda vam anar tots els Marrecs a Bescanó a acompanyar l’Abdel a recollir el 1r premi del III Concurs de dibuix dels Marrecs.

Va ser una tarda genial, vam quedar tots a les 15:00 a l’escola per anar a trobar els Marrecs a la fira de l’embotit, un cop allà van passar tantes coses!!! Vam assistir a l’entrega de premis, el cap de colla ens va signar autògrafs a tots, ens van regalar un punt de llibre, els marrecs ens explicaven cada un dels castells que feien (nom, construcció, dificultat,…), vam gaudir dels 6 castells que van aixecar els Marrecs i la colla castellera de Figueres, ens van fer una entrevista per la televisió, ens vam fer fotos amb tots els Marrecs, ens van ensenyar a construir la pinya, vam poder fer d’anxanetes…, en resum: va ser fantàstic!! I encara quan vam tornar a l’escola ens quedaven forces per anar a veure les gallines, un diumenge genial!

Moltes gràcies Marrecs!!!

Aquí us deixem algunes imatges: