“No hi ha Pau quan has de deixar casa teva: construïm la Pau”

• On 7 de febrer de 2016

Divendres, vam celebrar el dia de la Pau amb totes les escoles de Salt al Canal. Enguany, s’ha volgut centrar la reflexió i les activitats a l’entorn de la problemàtica dels refugiats del món, com a conseqüència de la falta de Pau.

Aprofitant la sortida, vam anar amb temps i vam decidir fer un passeig per alguns dels racons més típics de Salt, molts d’ells n’havíem parlat a classe, ja que aquest any a l’escola treballem el projecte “Tots som de Salt”, fins i tot tenim el nostre “himne”:

Vam poder gaudir de cada un dels racons que vam visitar, aquí teniu alguna foto d’aquests moments

Quan vam aribar al Canal, diferents alumnes d’institus de Salt ens havíen preparat tres contes i unes xerrades sobre el refugiats de Síria, tot seguit vam construïr la nostra ciutat de Pau. Un cop vam acabar els alumnes del PFI de pastisseria de la nostra escola ens van repartir croissants i coca.

blog-3-7-no-hi-ha-pau-10

Un matí fantàstic!