RT : Avui hem seguit amb les activitats de la Beca Mexicali amb els alumnes de 5è: hem entrat a una escuelita…21 de març de 2019 - 14:03

Per què ens cauen les dents?

• On 15 de desembre de 2015
  • Itinerari d’aprenentatge, P5

La caiguda de les dents en alguns nens i nenes de classe ens ha portat a pensar en per què ens cauen les dents. Hem investigat com canviem al llarg dels anys; què els hi passa a les nostres dents (i a la resta de les nostres parts del cos); com influeix la nostra alimentació en la forma i la tipologia de les nostres dents; com ens assemblem i ens diferenciem dels animals i també per quines altres coses serveixen a banda de menjar.

També hem reproduït una maqueta a l’engròs de com és la nostra boca per dins i ens ho hem passat d’allò més bé fent-ho.

blog-3-7-cauen-dents-3blog-3-7-cauen-dents-4blog-3-7-cauen-dents-5blog-3-7-cauen-dents-1blog-3-7-cauen-dents-2blog-3-7-cauen-dents-9blog-3-7-cauen-dents-7blog-3-7-cauen-dents-6blog-3-7-cauen-dents-8